Heeft uw dochter interesse om in onze scouts te komen? Stuur gerust een mailtje naar groepsleiding.sjaloom@gmail.be. Uw dochter mag dan 2 keer proberen alvorens ze moet worden ingeschreven. Inschrijven kan via de volgende link.

Het inschrijvingsgeld voor een heel jaar bedraagt 55 euro. Hiervan gaat 42,50 euro naar Scouts en Gidsen Vlaanderen om de verzekering te bekostigen. Als je je dochter vanaf 1 maart inschrijft, betaal je slechts 27,50 euro aan onze scouts waarvan 21,30 euro naar Scouts en Gidsen Vlaanderen gaat. Met de rest van het geld kopen wij vieruurtjes en spelmateriaal aan. Inschrijvingsgeld, weekends, kampen, activiteiten, aangekochte uniformen,… betaal je allemaal via ons algemeen scouts rekeningnummer BE69 8905 4409 7178.

Wanneer uw kind in onze scouts komt is het belangrijk dat de leidingsploeg op een veilige en juiste manier in een noodsituatie kan reageren. De individuele steekkaart is een formulier waarop de ouders van onze leden persoonlijke, sociale en medische gegevens (allergieën etc.) van hun kind invullen. Ouders of leden kunnen zelf een login maken via de volgende link om de online steekkaart in te vullen. Uiteraard kan enkel leiding deze informatie raadplegen, en wordt er discreet met deze informatie omgegaan (zie GDPR)

Hieronder vind je een handleiding over de werkwijze.

Handleiding individuele steekkaart